Thursday 11 May 2017

10 sebab jatuh cinta dengan SHAKLEE


1. Bebas jerawat. Tiada sebarang masalah jerawat melainkan datangnya hari2 tertentu seperti period. Tapi masih boleh diatasi. Masa saya masih student lagi memang dengan jerawat takboleh nak kata apa. Redha dan pasrah je. But since saya kenal shaklee saya keluar rumah tanpa calit sebarang krim apa pun . Makeup apa ntah lagi . Memang takberminat . Saya jenis yang taksuka makeup . Alhamdulillah lepas konsisten vitamin C plus shaklee ianya lebih memudahkan aktiviti diluar.

2. Gatal-gatal dek kerana gigitan nyamuk. Lenguh2 kaki, kebas tangan. Mahu hapuskan segera jerawat kecil yang mahu bermaharaja lela?? Disebabkan nak kulit sihat last sekali paksa disiplinkan diri guna herbal-bland . Yang bestnya sesuai kegunaan seisi keluarga

3. Masalah pening-pening. Mungkin ada masalah kurang darah. Setelah consume vitaLEA kini telah kurang masalah pening pada waktu-waktu tertentu.

4. Kulit halus dan lembut keseluruhan. Cuaca di Kedah ni boleh buat kulit tidak bermaya . Tapi sekarang cuaca bukanlah satu masalah. Kulit moist macam pakai losyen. Sesuai untuk yang sama spesis (malas bab sapu-sapu)

5. Senggugut?? Dah takde langsung. Yang ni memang rasa magic!! Pernah sampai merasa segala jenis panadol  sebab tak tahan menanggung sakit. Secara taksedar dh lama tinggalkan panadol. Dulu panadol teman setia saya. kini dah GONE! tak rasa macam dulu lagi. Sgt suka!

6. Masalah stamina teruk sgt. Kalau sebelumnya mampu angkat, tolak benda berat sorang-sorang. Lepas  accident memang kekuatan dah tak sama. Mudah letih, sentiasa lesu. Kalau travel, balik memang flat habis. Kini dah mampu tersenyum, dah tau suplemen mana yg wajib ambil kalau nak travel jauh-jauh. Hilang lenguh-lenguh bila bangun pagi berikutnya.

7. Pembuangan lawas. Dah takde masalah sembelit yang dihadapi semasa rusuk patah dan menjadi-jadi selepas kejadian.

8. Saya kalau demam sebelum ni mesti lama. Ada sekali tu sampai pergi jmpe doctor pakar macam2 klinik, sebab tak sembuh. Parents mana yang tak risau tengok kondisi anak macam tu. Lepas saya consume vit-C plus, Alhamdulillah demam baru ni cuma 2 hari sahaja!

9. Saya ada gastric. Jadi tiap kali terasa lapar mesti cari makanan. Kalau takjumpa makanan tepat masa mulalah menggigil rasa nk telan siapa sahaja yang ada depan mata. Hehe . Lepas beberapa bulan konsisten vit-C and add on ESP . ESP adalah teman setia saya diwaktu pagi memberikan saya tenaga sepanjang hari. Yang best bukan gastric sahaja hilang , kulit muka pula ada terasa semakin sihat.

10. Berharap Kesihatan mak abah semakin baik,  masih dalam kawalan dan guide saya cara pengambilan suppliments . Saya yakin SHAKLEE juga mampu membantu untuk kesihatan mak abah secara menyeluruh.



Setiap masalah kesihatan ada penawarnya. InshaAllah Shaklee mampu membantu meningkatkan taraf kesihatan kita. Kesan yang best dengan Shaklee, nak sihat, cantik pun dapat. Nak cantik, sihat pun dapat. Ingat Shaklee, ingat NATURAL, SAFE, EFFECTIVE. Shaklee adalah untuk semua.

Salam sayang dari pakar kesayangan SHAKLEE pilihan anda,
Iera Zya Sofia
01133325518

No comments:

Post a Comment