Wednesday 26 July 2017

Inforia : Saya Adalah ESP

Assalamualaikum dearest, jom baca inforia SAYA ADALAH ESP. Apa hebatnya ESP ni, Apa menariknya ESP ni?? Jom kenali lebih rapat :)

💡Kehidupan saya bermula di dalam TONG



Keberadaan saya hanya sekadar serbuk didalam nya

Serbuk saya bukan sekadar serbuk

Boleh Di ambil dengan pelbagai perisa yang mampu membuat manusia diluar sana hari Demi hari kian mulai jatuh CINTA 💡

Khasiat saya *ESP* banyak sangat.

🍶Ada yang ambil untuk masalah gastrik, tapi dapat pakej sekali kulit jadi cantik, gebu.🍶

🍶Ada yang ambil saya untuk kulit cantik, tapi masalah rambut gugur pun makin berkurang. Itu yang bestnya saya *ESP* ni. 😊
🍶

1 tong saya mengandungi 850g tahan 1-2bulan

Best ke Best??

Rasa saya sungguh enak takterkata *Nutural vanilla* idaman kalbu .



Setiap hari anda makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan??

💡Contoh seperti ayam,daging,telur,ikan, dan banyak lagi ..

Tetapi tahukah anda? Protein *SANGAT* * MUDAH* *TERMUSNAH* apabila dikenakan suhu *TINGGI* ?

💡Contohnya : Anda goreng ikan ..

Berapa banyak protein yang tinggal? anda taktahu kan?? 👻

💡Jadi apa kata anda ambil saya *ESP* sebagai sumber protein yang lebih berkualiti untuk keperluan tubuh ..

*SEL* 👉🏻 *TISU* 👉🏻 *ORGAN* 👉🏻 *SISTEM*

Struktur badan manusia terdiri daripada SEL. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu. Seterusnya, tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem.  Oleh sebab itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN.

👄Ramai yang telah merasa kebaikan dan betapa bagusnya saya *ESP* selepas mengambil secara konsisten selama 3 hingga ke 4 minggu

*Siapa yang perlukan saya* *ESP* 🤔

✔ Ibu-ibu yang sibuk , saya *ESP* membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas

✔Orang yang ingin mengurangkan berat badan, membuatkan kita rasa kenyang yang lebih lama. Tidak perlu lagi pengambilan sarapan yang berat-berat dan sangat-sangat sesuai dia ambil semasa puasa

✔Orang yang sentiasa inginkan kulit yang cantik ,membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri-seri.

✔Orang yang baru lepas menjalani pembedahan

✔Pesakit diabetis

✔Sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan yang lebih baik.

Sedikit pantun 2kerat tentang siapa saya *ESP* 😜

💛Cantik itu idaman hati wanita,
Ambillah ESP untuk hilang jerawat dan parut dimuka ..

💛Rupa aku seakan akan susu tapi bukan lah susu,
Khasiat aku beri tenaga supaya tidak nmpak lesu..

💛Andai tuan bijak bestari,
Tuan perlu tahu aku mampu mencerah lagi naikkan seri..

Teka teki sat :

Jika doktor merawat pesakitnya ,
ESP mampu merawat apa??

Jawapanya : 💡 *JERAWAT* 💡


Inilah kisah hebat saya *ESP* serba sedikit diciptakan khas buat sesiapa sahaja yang memerlukan .

Pengalaman sendiri sofia dengan *ESP* . Ia amat membantu sofia menahan lapar perut rasa kenyang, gastrik lama lama pulih .. kalau nk dicerita sofia ni jenis gastrik teruk sampai tak boleh nak buat apa, badan lemah .. Alhamdulillah selepas consume *ESP* banyak kerja yang sofia boleh uruskan dalam masa yang tak dijangkakan . Yang bestnya memang bertenaga sepanjang hari .. umur 22 tapi raya haritu orang duk tanya kenapa nampak makin muda kulit makin lawa. Macam budak sekolah . Hehe kulit mulus ke?? Mesti lah kulit mulus , gebu .. mereka tanya apa rahsianya? *ESP* lah jawapannya 😻

Awak dah jatuh CINTA dengan ESP?
WhatsApp untuk order ya.

Salam sayang,
Sofiatusshahirah binti Saliman.

Contact info :
Fb : Iera Sofia
WhatsApp : 011-33325518
Fb pages : facebook.com/pages/beautymisssofia

Instagram : beautymisssofia

No comments:

Post a Comment