Wednesday 26 July 2017

Inspirasi : Kak Siti Maryam

Bismillah. Ini kisah menarik kakmaryam

Bagaimana kakmaryam boleh terjebak dengan shaklee..

Nama : Siti Maryam Bt Mohd Zaman..

Asal : Muar,Johor..

Umur : 29 tahun..

Status : sudah berumahtangga dan mempunyai seorang cahaya mata perempuan ..dan sorg lagi on da way dlm perut..hehe

Mula-mula consume after deliver anak 1.. saya bersalin ceaser..so,air susu tak keluar Sampai dua hari..kesian baby nangis siang malam nak susu...rupanya takde susunya..saya risau sgt masa tu..sampai kena marah dengan nurse😔😔😔

Then,saya tengok facebook yang upa ada jual set 3 in 1..saya try google semua nak tengok mana yang the best..sbb saya dah try petua org tua-tua tp tak berkesan..so,saya try beli esp dengan alfalfa..alhamdulillah..susu makin banyak..bby pn dpt tido lena..dan pling happy sampai hari nie pn saya menyusukan ank saya lg even sy sibuk dkt sek..then terus minat nak jadi ahli..begitula cerita sy..doakan saya untuk terus success bersama shaklee ye..


Salam sayang,
Sofiatusshahirah binti Saliman.

Contact info :
Fb : Iera Sofia
WhatsApp : 011-33325518
Fb pages : facebook.com/pages/beautymisssofia

Instagram : beautymisssofia

No comments:

Post a Comment